سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

خدایا ای کاش میدونستم در آخرین لبیک چه اتفاقی افتاد که دعای ما اثر نکرد...

شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت...

امسال وقتی وارد نمایشگاه بین المللی قرآن شدم یه بنر بزرگگگگگ از شیخنا دیدم که جمله ی گهربار مقام رهبری روش نقش بسته شده بود و سیمای شیخنا. جگرم آتش گرفت. خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا حتما باید از دست بدیم تا یاد کنیم از خوبان درگاهت...

باید اعتراف کنم که رفتنم به نمایشگاه قرآن امسال دو دلیل بیشتر نداشت: اول خرید اثری از شیخنا و دوم خرید قرآن جیبی سی جزء (بهش میگن سی پاره نمیدونم تعبیر درستیه یا نه).

جالب بود و دردناک که وقتی از اطلاعات خواستم برام سرچ کنن که کدوم غرفه نام و یادی شده از شیخنا، بعد از اینکه با نگاه تعجب آمیز شخص جستجوگر مواجه شدم که آیت الله خوشوقت؟؟؟؟؟؟ (کی هستن ایشون؟؟؟)، پاسخی منفی شنیدم که خیر اثری از ایشون نیست امسال!

بالاخره پیدا کردم. یه کتاب و دو نرم افزار! خیلی خوشحال شدم اما این خوشحالی پر از غم بود. پر از شرم... غمش از هجران بود و شرمش بماند...

مخلص کلام: یکی از اون نرم افزارها که قبلا هم هدیه گرفته بودمش اسمش " رسم تقوا پیشگان" هست. مطلبی که اینجا برای یادآوری به خودم رقم میزنم از اون نرم افزار پیاده شده... باشد که به دریا برسد کوشش این رود!

  

..................................................................................................

وَلاَ تَکُونُواْ کَالَّتِی نَقَضَتْ غَزْلَهَا مِن بَعْدِ قُوَّةٍ أَنکَاثًا (نحل/92)
و مانند آن که رشته خود را پس از محکم بافتن [یکى یکى] از هم مى‏گسست مباشید

" آنهایی که روزه گرفتند، بعد ماه رمضان باید بهتر و بیشتر از قبل ماه رمضان خودشان را حفظ کنند. آدمی که پول نداره، دزد هم اگر بزنه چیزی درش نیست! اما کسی که جیبش پر است حتما باید دستش را روی جیبش بگذارد وگرنه می برند!!

 جیبهای مسلمانان پر شده ماه رمضان، شیطان منتظره شکم پر بشه، از غل و زنجیر بیاید بیرون. شیطانو نمیشه با زنجیر آهنی غل کرد، ماده ندارد. منظور از اینکه در ماه رمضان شیاطین در غل و زنجیرند اینه که همین که شکم خالی است دست و بالمون را می بنده، هرچی میاد دعوت به گناه میکنه میگیم بعد ماه رمضان! الان حال نیست!! اینو میگن غل و زنجیر؛ وگرنه خدا نمی بندد. اگه خدا میخواست ببنده از اول می بست. همه آزادند. خدا کسی را غل و زنجیر نمیکنه.

بنابراین بعد از ماه رمضان باید احساس خطر کرد. تمام زحمتها را به راحتی می برد چه بسا بعضی ها را بدهکار می کند و باید منتظر باشند اگه عمری خدا بهشون داد ماه رمضان آینده را درک کنن و از صفر شروع کنن.

 اگر میخواهد این ذخایری را که جمع کرده حفظ شود، باید حواسش جمع باشد وقتی شیطان سراغش می آید زود تمکین نکند!

خدا کند که بمــــــــــــــــاند

حالا از ماه رمضان آمدیم بیرون باید چه کنیم؟ باید حواسمون جمع باشه. دستامون روی جیب باشه، غفلت کنیم شیطان زده! زن میاد حواست جمع باشه نگاه نکنی جیب بره! موسیقی حرام میاد حواست جمع باشه جیب بره، بری جلو جیبتو خالی کردن.

امیدواریم پروردگار متعال به همه مان توفیق مرحمت کنه آنچه را در ماه رمضان به برکت روزه به ما عنایت فرموده توفیق حفظش هم با ترک گناه و اطاعت فرمان خدا مرحمت کنه."

الهی آمین... هدیه به روح مطهرشون صلوات


[ دوشنبه 92/5/14 ] [ 4:38 عصر ] [ ربیع القلوب ] () نظر
.: Weblog Themes By SibTheme :.

قلق الـــــوضین

کــــــــــــــــــــــاش من همــــــــه بــــودم بـــــــــا همـــــه دهــــــــان هــــا تــــــو را صـــــــدا می زدم ای خـداااااااااااااااااااااااا
بادِر الفُرصـة قبل أن تکون غُصـة


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 60
کل بازدیدها: 242161